בישראל הוקמו ומוקמים בשנים האחרונות מגוון רחב של מגדלי יוקרה איכותיים עם דירות ענק מאובזרות ויוקרתיות בשלל היבטים. כמו כן, איזורי הביקוש במרכז הארץ פורחים ומציעים נכסי נדל"ן יוקרתי גדולים ומיוחדים. אך אף אחת מהאפשרויות הללו לא מציעה אפשרות אמיתית של נכס יוקרה שהוא גם בניין בוטיק על כל המשתמע מכך – את זאת אפשר להשיג רק על ידי רכישה או ייזום פרויקט שחזור לגבי מבנים לשימור ובעיקר באזור תל אביב עם בתי הבאוהאוס הקסומים שבה.

מהו בניין בוטיק?
לאחרונה ניתן לשמוע על פרויקטים רבים בתחום הנדל"ן שמתהדרים בתואר בניין בוטיק, כאשר במקרים רבים מדובר על מבנים חדשים. על פי ההגדרה הכללית הזו נכס בוטיק הוא נכס קטן, עם מספר דירות מצומצם של כ-10 דירות, איכויות בנייה מוקפדות וכמובן עיצוב איכותי ומיוחד בכל דירה ובסביבת הבניין. אך בדיוק כמו שלא כל חנות בוטיק בתחום הקולינרי או האופנתי היא אכן כזו, כך גם לא כל פרסום על בניין בוטיק הוא בפועל כזה.

על מנת שבניין ייחשב בניין בוטיק במלוא מובן המילה ויעמוד בסטנדרטים שמגיעים עם התואר המחייב הזה, עליו בהחלט להיות בעל מספר דירות מצומצם ואיכות בנייה גבוהה, אך זה אינו מספיק! מבנה בוטיק הוא נכס שיש לו היסטוריה כלשהי, נכס בעל עיצוב ייחודי ומרשים שלאחר שחזור יחזור לימיו הגדולים והמרשימים, בניין שכל פרט ופרט בו מעוצב בצורה מוקפדת. יש דגש על תכנון מיוחד ונוח, שימוש בחומרים מעולים ואיכות שפורצת מכל קיר, דלת וחלון. בניין בוטיק כולל לרוב לובי מפואר ומעוצב, חניות נוחות לדיירים ומיקום מעולה. מדובר על בניינים שמציעים משהו מיוחד ושונה מכל בניין אחר, תחושה איכותית ועיצוב יוצא דופן המשלב חומרים, סגנונות וכן הלאה.

בניין בוטיק יכול בהחלט להיות בניין בבנייה חדשה – כל עוד הוא עומד בסטנדרטים גבוהים ובעקרונות יוקרתיים, כולל בפרויקטים של קבוצות רכישה למשל. סוג מיוחד ואיכותי ביותר של מבני בוטיק הוא מבנים לשימור שעברו שיפוץ ושחזור. למשל מבני באוהאוס בעיר הלבנה בתל אביב, אלו מבנים מעוצבים, כל אחד מהם יחיד במינו, החדרים בהם גדולים ומרשימים כפי שלא עושים כיום, השיפוץ המקצועי גורם להם להפוך לנדל"ן יוקרתי מהמעלה הראשונה ולסמל הבוטיק האולטימטיבי.

×
Phone number

(075) 123-7654

Email address

gridvalley@gmail.com

Address info

201 Liverpool Street, Suite 721, London